КНП ММР «ЦПМСД №7» надає медичну допомогу населенню Корабельного району м. Миколаєва з 1 квітня 2013 року. В центрі функціонують 4 сімейні амбулаторії. Прийом здійснюють лікарі загальної практики – сімейної медицини та педіатри. Також у центрі є кабінети УЗД та ЕКГ, кабінети щеплень, при кожній амбулаторії є кабінет денного перебування хворих та інші.

Наш центр як будь-який живий організм, постійно росте, розвивається, набуває нових знань та досвіду, ми постійно працюємо над удосконаленням усіх видів діяльності у центрі, над наданням якісних послуг та покращуємо умови перебування пацієнтів у закладі.

Сьогодні у центрі працює 36 лікарів: 26 сімейних лікарів та 10 педіатрів. Також ми навчаємо 3 молодих лікарів-інтернів, які вже в наступному році стануть сімейними лікарями.

Лікарями центру укладено більш як 85% декларацій від закріпленого населення.

Центр з 2018 року почав активно змінюватись в напрямку медичної реформи. Ми підключились до медичної інформаційної системи «Поліклініка без черг», що насамперед дало зручність пацієнтам самостійно вибирати зручний час для прийому у свого лікаря та записуватись онлайн. Звичайно старий перевірений спосіб стаціонарного зв’язку залишився, адже не всім зручні, зрозумілі та доступні сучасні методи зв’язку. А наша головна ціль (окрім здоров’я наших пацієнтів звичайно) – комфорт, сервіс та максимальна зручність для людини, яка потребує медичної допомоги чи консультації.

Також електронний запис дав змогу лікарю планувати свій робочий день, відводити час для роботи з документацією.

Найбільшим «+» у електронному записі вважаємо майже відсутність черг, а значить менше контакту хворих один з одним, зручне планування свого часу як для пацієнта так і для лікаря, і відповідно приємну атмосферу при відвідуванні амбулаторії.

Разом з електронним записом у пацієнта з’явилась можливість обирати самостійно лікаря, підписавши декларацію з ним, при необхідності отримувати безкоштовні рецепти за програмою «Доступні ліки» навіть не виходячи з дому.

Були закуплені мобільні телефони в кожну реєстратуру, що дало змогу надавати консультацію по телефону, чим особливо задоволені пацієнти.

У центрі комп’ютеризовані всі робочі місця лікарів.

Ми хочемо бути завжди на зв’язку з нашими пацієнтами і тому маємо свій сайт, сторінку у соціальній мережі Фейсбук, гугл-анкету та паперову анкету. Ми створили QR-код, перейшовши по якому, пацієнт може швидко залишити свій відгук про візит до амбулаторії, написати побажання та зауваження.

Також ми поступово ремонтуємо амбулаторії. Наприклад, в СА №1 та №2 облаштовані дитячі куточку відпочинку, в СА №1 є куток відпочинку для дорослих, в кожній СА є кулери з питною водою, відремонтовані туалети, працюємо над облаштуванням пандусів для зручності людей з обмеженими можливостями.

В кабінеті щеплень для маленьких і хоробрих малюків є солодощі та пластирі з малюнками на вибір.

В кабінети лікарів закуплені нові меблі, а також сумки сімейного лікаря. Лікарі мають тонометр, отоскоп, глюкометр, швидкі тести на вагітність, ВІЛ та гепатити, апарат для вимірювання оксигенації крові, ЕКГ та інше необхідне обладнання, що значно зменшує необхідність звернень до вузьких спеціалістів, адже найнеобхідніше приладдя сімейний лікар має в своєму кабінеті.

Всі зміни стали можливі завдяки співпраці з Національною службою здоров’я України, з якою ми підписали договір про медичне обслуговування у січні 2019 року. Так у нас з’явились кошти, що дало змогу підвищити заробітну плату працівникам, закупити необхідне обладнання, меблі, техніку, покращити умови перебування в амбулаторіях, зробити сучасні відкриті реєстратури, оновити конференц-залу та багато іншого.

Великі зміни завжди складаються з дрібниць. Ми працюємо по такому ж принципу. Поступово по можливості удосконалюємо наш центр і попереду у нас ще дуже багато планів та ідей!

Плануємо на 2021 рік:

1. Закупити мобільні робочі телефони для кожного лікаря. Це буде зручно для всіх, і лікарів, і пацієнтів, і реєстраторів.

2. Впровадити в робочий графік функцію відео-дзвінків з пацієнтами: щоб людина записалася на прийом і в назначений час за допомогою веб-камери лікар вийшов на зв’язок з нею. Це зменшить пацієнтопотік до амбулаторій, зекономить час пацієнта на похід до амбулаторії і зробить прийом ще більш сучасним.

3. Продовжити ремонт у всіх кабінетах центру та коридорах, оновити меблі в кабінетах.

4. На базі СА №3 та №4 розділити сімейних лікарів та педіатрів (ліве та праве крило) для меншого контактування хворих дорослих та малюків.

5. Створити куточок відпочинку для дітей та дорослих на базі СА №3 та №4.

6. Відкрити пункт щеплень у СА №1.

7. Запровадити кольорову (за професією) форму для медичних працівників та кольорові веселі шапочки.

8. Закупити обладнання для проведення онлайн-конференцій між працівниками центру.

9. Створити відкриті реєстратури в СА №3 та №4.

10. Створити контакт-центр для зв’язку з ІІ рівнем надання медичної допомоги.

11. Відкрити у центрі службу психологічної допомоги для дітей та дорослих на базі СА №2.

Але головне для нас – це здоров’я наших пацієнтів. Тому весь акцент в подальшій роботі ставимо насамперед на профілактичні заходи, своєчасне виявлення і лікування хвороб, покращення якості життя хворих та зменшення смертності від інфарктів, інсультів та онкологічних хвороб.